Faig olor a gos

13 04 2011

Pel Beyon

NO M’AGRADEN ELS GOSSOS

no m’han agradat mai
i no crec que mai m’agradin

i ho dic així en general,
com qui diu:
“a mi no m’agraden els nens”
“els polítics són tots uns lladres”
o “tot el que fan a la tele és una merda”

Però avui he conegut el Beyoncé
i ha sigut amor a primera vista:
el seu morro encongit
el seu trotar divertit
la seva panxa calenta…

I ara, sola a casa, faig olor a gos
M’ensumo i somric
moc la cua que no tinc

Si no fos gos el trucaria

Si no fos gos li diria
que lo nostre pot funcionar
que signo on calgui

que el seguiré, fidel
– amb la llengua fora –

tot el que li duri la vida

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

